Często zadawane pytanie - FAQ - odpowiedzi
1. W jaki sposób mogę kupić dany produkt na Waszej stronie?
2. Czy muszę się rejestrować w sklepie, żeby złożyć zamówienie?
3. W jakim czasie otrzymam zamówiony towar ?
4. Gdzie znajdę informację o dostępności towaru?
5. Jaka jest cena za przesyłkę ?
6. Jakie formy płatności oferuje sklep?
7. Jakim kurierem dostarczacie produkty ?
8. Gdzie mogę sprawdzić status swojej przesyłki ?
9. Kiedy mam opłacić zamówienie?
10. Dlaczego muszę czekać na potwierdzenie zamówienia, żeby zapłacić ?
11. Gdzie znajdę nr. konta do przelewu ?
12. Gdzie znajdę nr. zamówienia ?
14. Doszedł do mnie towar ale nie spełnia moich oczekiwań ?
-----------------------------------------------------------------------------------
1. W jaki sposób mogę kupić dany produkt na Waszej stronie ?
Przy wybranym produkcie należy wybrać ilość jaką chcemy dodać do koszyka a następnie kliknąć "DO KOSZYKA" gdzie pojawi się informacja "Produkt został dodany do koszyka". W przypadku chęci zakupu kolejnego asortymentu należy wybrać produkt i w w/w sposobie dodać do koszyka. Jeżeli zakupy zostały już zakończone należy w prawym rogu kliknąć na "TWÓJ KOSZYK" i sprawdzić całe zamówienie. Jeżeli zamówienie jest poprawne należy przejść dalej poprzez kliknięcie "DALEJ" a następnie wybrać sposób składania zamówienia "Zarejestrować się" , "zalogować się " lub "Złożyć zamówienie bez rejestracji". W kolejnym kroku uzupełniamy adres dostawy oraz ewentualnie dane do faktury jeżeli ma być wystawiona i wybieramy formę płatności. Ostatnia zakładka "Podsumowanie Zamówienia" sprawdzamy czy wszystko jest prawidłowo wypełnione i na dole strony znajduje się także tzw : "KOMENTARZ" w którym wpisuje się np. kolor, wzór obicia lub inne ważne informacje . Po potwierdzeniu zamówienia należy sprawdzić swoją skrzynkę e-mail, na którą automatycznie została wysłana wiadomość z naszego sklepu. W emailu tym znajdują się wszystkie informacje o zamówieniu.
2. Czy muszę się rejestrować w sklepie, żeby złożyć zamówienie ?
Nie ma wymogu rejestrowania się aby złożyć Zamówienie. Zamówienie można złożyć także bez rejestracji w prosty i łatwy sposób podając dane do przesyłki oraz wybór formy płatności.
Zobacz jakie korzyści są przy rejestracji klikając w linka poniżej:
http://dekoracjadomu.pl/rabaty-dla-stalych-klientow,1043,pl.html
3. W jakim czasie otrzymam zamówiony towar ?
Najczęściej jest to 48 godzin, ale czas ten może się skrócić nawet do 24 godzin, w zależności od formy dostawy, płatności oraz towaru. Przykładowo zamówiony towar (do godziny 9:00) dostępny na magazynie , przy wybraniu opcji "opłaty za pobraniem" zwykle dociera następnego dnia roboczego. Czas dostawy wydłuża się w przypadku zamówień indywidualnych jak zmiana koloru lub konieczności uszycia wybranego obicia.
4. Gdzie znajdę informację o dostępności towaru ?
Informacja o dostępności towaru znajduje się po prawej stronie obok zdjęcia głównego.
5. Jaka jest cena za przesyłkę ?
Cena za przesyłkę uzależniona jest od wagi, gabarytu oraz możliwości spakowania kilku artykułów w jedną paczkę.
Cena widnieje w zakładce "Koszty Dostawy"
6. Jakie formy płatności oferuje sklep ?
Obecnie proponujemy: płatność tradycyjnym przelewem, za pobraniem, na raty, szybkim przelewem za pomocą DotPay . Więcej na stronie: Płatności
7. Jakim kurierem dostarczacie produkty ?
Nasze produkty dostarcza firma DPD więcej informacji pod linkiem- www.dpd.com.pl
8. Gdzie mogę sprawdzić status swojej przesyłki ?
Kliknij w poniższy link aby spawdzić status przesyłki:
https://www.dpd.com.pl/Moje-DPD/Zlokalizuj-przesylke
9. Kiedy mam opłacić zamówienie ?
Aby opłacić zamówienie, poczekaj najlepiej na zwrotny email, gdzie znajdują się wszelkie dane do przelewu.
10. Gdzie znajdę nr. konta do przelewu ?
Dane do przelewu znajdują się poniżej lub w zakładce Kontakt oraz Regulamin.
QUBUSS Jakub Kidawa
Ul. ul. Legionów 190/200
42-202 Częstochowa
87 1140 2004 0000 3002 5012 8526
BIC/SWIFT : BREXPLPWMBK
IBAN PL87 1140 2004 0000 3002 5012 8526
Oddział: BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź
11. Gdzie znajdę nr. zamówienia ?
Nr. zamówienia przesyłany jest w emailu zwrotnym potwierdzającym złożenie zamówienia.
12.Czy prowadzicie tylko sprzedaż poprzez internet, czy macie gdzieś sklep aby można było obejrzeć wasz asortyment ?
Niestety nie prowadzimy sklepu stacjonarnego z wystawką aczkolwiek przy wcześniejszym kontakcie z nami możemy przygotować wybrany asortyment i pokazać go u nas w firmie.
Wybrany asortyment można zakupić na miejscu u nas w firmie, akceptujemy płatność gotówką i wystawiamy na miejscu paragon lub fakturę.
13. Co w przypadku gdy towar nie spełnia moich oczekiwań ?
Zakupione rzeczy w naszym sklepie można zawsze zwrócić do 30 dni od daty dostarczenia przesyłki przez kuriera, bez podania przyczyny - kliknij aby przeczytać więcej