Często zadawane pytanie - FAQ - odpowiedzi

 

1. W jaki sposób mogę kupić dany produkt na Waszej stronie?

2. Czy muszę się rejestrować w sklepie, żeby złożyć zamówienie?

3. W jakim czasie otrzymam zamówiony towar ?

4. Gdzie znajdę informację o dostępności towaru?

5. Jaka jest cena za przesyłkę ?

6. Jakie formy płatności oferuje sklep?

7. Jakim kurierem dostarczacie produkty ?

8. Gdzie mogę sprawdzić status swojej przesyłki ?

9. Kiedy mam opłacić zamówienie?

10. Dlaczego muszę czekać na potwierdzenie zamówienia, żeby zapłacić ?

11. Gdzie znajdę nr. konta do przelewu ?

12. Gdzie znajdę nr. zamówienia ?

13.Czy prowadzicie tylko sprzedaż poprzez internet, czy macie gdzieś sklep aby można było obejrzeć wasz asortyment ?

14. Doszedł do mnie towar ale nie spełnia moich oczekiwań ?

 

-----------------------------------------------------------------------------------

 

 

1. W jaki sposób mogę kupić dany produkt na Waszej stronie ?

Przy wybranym produkcie należy wybrać ilość jaką chcemy dodać do koszyka a następnie  kliknąć "DO KOSZYKA" gdzie pojawi się informacja "Produkt został dodany do koszyka". W przypadku chęci zakupu kolejnego asortymentu należy wybrać produkt i w w/w sposobie dodać do koszyka.  Jeżeli zakupy zostały już zakończone należy w prawym rogu kliknąć na "TWÓJ KOSZYK" i sprawdzić całe zamówienie. Jeżeli zamówienie jest poprawne należy przejść dalej poprzez kliknięcie "DALEJ" a następnie wybrać sposób składania zamówienia "Zarejestrować się" , "zalogować się " lub "Złożyć zamówienie bez rejestracji". W kolejnym kroku uzupełniamy adres dostawy oraz ewentualnie dane do faktury jeżeli ma być wystawiona i wybieramy formę płatności. Ostatnia zakładka "Podsumowanie Zamówienia" sprawdzamy czy wszystko jest prawidłowo wypełnione i na dole strony znajduje się także tzw : "KOMENTARZ" w którym wpisuje się np. kolor, wzór obicia lub inne ważne informacje . Po potwierdzeniu zamówienia należy sprawdzić swoją skrzynkę e-mail, na którą automatycznie została wysłana wiadomość z naszego sklepu. W emailu tym znajdują się wszystkie informacje o zamówieniu.

 

 

2. Czy muszę się rejestrować w sklepie, żeby złożyć zamówienie ?

Nie ma wymogu rejestrowania się aby złożyć Zamówienie. Zamówienie można złożyć także bez rejestracji w prosty i łatwy sposób  podając  dane do przesyłki oraz wybór formy płatności.

Zobacz jakie korzyści są przy rejestracji klikając w linka poniżej:

http://dekoracjadomu.pl/rabaty-dla-stalych-klientow,1043,pl.html

 

 

 

3. W jakim czasie otrzymam zamówiony towar ?

Najczęściej jest to 48 godzin, ale czas ten może się skrócić nawet do 24 godzin, w zależności od formy dostawy, płatności oraz towaru. Przykładowo zamówiony towar (do godziny 9:00) dostępny na magazynie , przy wybraniu opcji  "opłaty za pobraniem"  zwykle dociera następnego dnia roboczego. Czas dostawy wydłuża się w przypadku zamówień indywidualnych jak zmiana koloru  lub konieczności uszycia wybranego obicia.  

 

 

4. Gdzie znajdę informację o dostępności towaru ?

Informacja o dostępności towaru znajduje się po prawej stronie obok zdjęcia głównego.

 

 

5. Jaka jest cena za przesyłkę ?

Cena za przesyłkę uzależniona jest od wagi, gabarytu oraz możliwości spakowania kilku artykułów w jedną paczkę.

Cena widnieje w zakładce "Koszty Dostawy"

 

6. Jakie formy płatności oferuje sklep ?

 

Obecnie proponujemy: płatność tradycyjnym  przelewem, za pobraniem, na raty, szybkim przelewem za pomocą DotPay . Więcej na stronie: Płatności

 

7. Jakim kurierem dostarczacie produkty ?

 

Nasze produkty dostarcza firma DPD więcej informacji pod linkiem- www.dpd.com.pl

 

8. Gdzie mogę sprawdzić status swojej przesyłki ?

 

Kliknij w poniższy link aby spawdzić status przesyłki:

https://www.dpd.com.pl/Moje-DPD/Zlokalizuj-przesylke

 

 

9. Kiedy mam opłacić zamówienie ?

Aby opłacić zamówienie, poczekaj najlepiej na zwrotny email, gdzie znajdują się wszelkie dane do przelewu. 

 

 

10. Gdzie znajdę nr. konta do przelewu  ?

 

Dane do przelewu znajdują się poniżej lub  w zakładce Kontakt  oraz  Regulamin.

 

QUBUSS Jakub Kidawa

Ul. ul. Legionów 190/200

42-202 Częstochowa

87 1140 2004 0000 3002 5012 8526

BIC/SWIFT  : BREXPLPWMBK

IBAN PL87 1140 2004 0000 3002 5012 8526

Oddział:  BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź

 

 

11. Gdzie znajdę nr. zamówienia ?

 

Nr. zamówienia przesyłany jest w emailu zwrotnym potwierdzającym złożenie zamówienia.

 

 

12.Czy prowadzicie tylko sprzedaż poprzez internet, czy macie gdzieś sklep aby można było obejrzeć wasz asortyment ?

Niestety nie prowadzimy sklepu stacjonarnego z wystawką aczkolwiek przy wcześniejszym kontakcie z nami możemy przygotować wybrany asortyment i pokazać go u nas w firmie.

Wybrany asortyment można zakupić na miejscu u nas w firmie, akceptujemy płatność gotówką  i wystawiamy na miejscu paragon lub fakturę.  

 

 

13. Co w przypadku gdy towar nie spełnia moich oczekiwań ?

Zakupione rzeczy w naszym sklepie można zawsze zwrócić do  30 dni od daty dostarczenia przesyłki  przez kuriera,  bez podania przyczyny - kliknij aby przeczytać więcej

Product added to the cartx
Product deleted from the cartx