Zakupiony produkt ma wadę? A może uszkodził się podczas transportu?
Żaden problem - w prosty sposób możesz złożyć reklamację poprzez wypełnienie formularza online lub wysłania wiadomości e-mail bezpośrednio do specjalisty.
1) Formularz online.
Wejdź na stronę zwrotu: Strona zwrotu
Uzupełnij formularz wpisując:
- Adres e-mail, na który zostało złożone zamówienie.
- Numer zamówienia.
Czym jest numer zamówienia i jak go znaleźć?
Numer zamówienia to unikalny kod przypisany do Twojego zamówienia, który pozwala je zidentyfikować i śledzić jego status. Możesz go znaleźć na swojej skrzynce pocztowej, w mailu, w którym informujemy, że Twoje zamówienie niebawem opuści nasz magazyn.
W następnych krokach zaznacz ilość oraz powód reklamacji.
Zaakceptuj formularz i gotowe.
2) Kontakt z działem reklamacji.
Prosimy wysłać wiadomość na wskazany adres e-mail: reklamacje@dekoracjadomu.pl
Wskazane jest aby wiadomość zawierała m.in:
- dane kontaktowe (imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu)
- dane adresowe (miasto, kod pocztowy, ulica i nr domu/mieszkania)
- numer zamówienia
- data zakupu produktu w sklepie (znajduje się na paragonie lub fakturze)
- nazwa produktu (model)
- nr produktu (znajdujący się na paragonie lub fakturze)
- opis usterki lub wady reklamowanego produktu
- zdjęcie (lub zdjęcia) w.w usterki / wady produktu
Podanie wszystkich powyższych danych nie jest wymagane, ale ułatwi nam odszukanie zamówienia i sprawne rozpoczęcie procesu reklamacji.
Prosimy poczekać na odpowiedź pracownika. Zazwyczaj odbywa się to niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wysłania reklamacji.
Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji
Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:
- ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów
- umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;
Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):
|
|
|