NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Często zadawane pytanie - FAQ - odpowiedzi

 

1. W jaki sposób mogę kupić dany produkt na Waszej stronie?

2. Czy muszę się rejestrować w sklepie, żeby złożyć zamówienie?

3. W jakim czasie otrzymam zamówiony towar ?

4. Gdzie znajdę informację o dostępności towaru?

5. Jaka jest cena za przesyłkę ?

6. Jakie formy płatności oferuje sklep?

7. Jakim kurierem dostarczacie produkty ?

8. Gdzie mogę sprawdzić status swojej przesyłki ?

9. Kiedy mam opłacić zamówienie?

10. Dlaczego muszę czekać na potwierdzenie zamówienia, żeby zapłacić ?

11. Gdzie znajdę nr. konta do przelewu ?

12. Gdzie znajdę nr. zamówienia ?

13.Czy prowadzicie tylko sprzedaż poprzez internet, czy macie gdzieś sklep aby można było obejrzeć wasz asortyment ?

14. Doszedł do mnie towar ale nie spełnia moich oczekiwań ?

 

-----------------------------------------------------------------------------------

 

 

1. W jaki sposób mogę kupić dany produkt na Waszej stronie ?

Przy wybranym produkcie należy wybrać ilość jaką chcemy dodać do koszyka a następnie  kliknąć "DO KOSZYKA" gdzie pojawi się informacja "Produkt został dodany do koszyka". W przypadku chęci zakupu kolejnego asortymentu należy wybrać produkt i w w/w sposobie dodać do koszyka.  Jeżeli zakupy zostały już zakończone należy w prawym rogu kliknąć na "TWÓJ KOSZYK" i sprawdzić całe zamówienie. Jeżeli zamówienie jest poprawne należy przejść dalej poprzez kliknięcie "DALEJ" a następnie wybrać sposób składania zamówienia "Zarejestrować się" , "zalogować się " lub "Złożyć zamówienie bez rejestracji". W kolejnym kroku uzupełniamy adres dostawy oraz ewentualnie dane do faktury jeżeli ma być wystawiona i wybieramy formę płatności. Ostatnia zakładka "Podsumowanie Zamówienia" sprawdzamy czy wszystko jest prawidłowo wypełnione i na dole strony znajduje się także tzw : "KOMENTARZ" w którym wpisuje się np. kolor, wzór obicia lub inne ważne informacje . Po potwierdzeniu zamówienia należy sprawdzić swoją skrzynkę e-mail, na którą automatycznie została wysłana wiadomość z naszego sklepu. W emailu tym znajdują się wszystkie informacje o zamówieniu.

 

 

2. Czy muszę się rejestrować w sklepie, żeby złożyć zamówienie ?

Nie ma wymogu rejestrowania się aby złożyć Zamówienie. Zamówienie można złożyć także bez rejestracji w prosty i łatwy sposób  podając  dane do przesyłki oraz wybór formy płatności.

Zobacz jakie korzyści są przy rejestracji klikając w linka poniżej:

http://dekoracjadomu.pl/rabaty-dla-stalych-klientow,1043,pl.html

 

 

 

3. W jakim czasie otrzymam zamówiony towar ?

Najczęściej jest to 48 godzin, ale czas ten może się skrócić nawet do 24 godzin, w zależności od formy dostawy, płatności oraz towaru. Przykładowo zamówiony towar (do godziny 9:00) dostępny na magazynie , przy wybraniu opcji  "opłaty za pobraniem"  zwykle dociera następnego dnia roboczego. Czas dostawy wydłuża się w przypadku zamówień indywidualnych jak zmiana koloru  lub konieczności uszycia wybranego obicia.  

 

 

4. Gdzie znajdę informację o dostępności towaru ?

Informacja o dostępności towaru znajduje się po prawej stronie obok zdjęcia głównego.

 

 

5. Jaka jest cena za przesyłkę ?

Cena za przesyłkę uzależniona jest od wagi, gabarytu oraz możliwości spakowania kilku artykułów w jedną paczkę.

Cena widnieje w zakładce "Koszty Dostawy"

 

6. Jakie formy płatności oferuje sklep ?

 

Obecnie proponujemy: płatność tradycyjnym  przelewem, za pobraniem, na raty, szybkim przelewem za pomocą DotPay . Więcej na stronie: Płatności

 

7. Jakim kurierem dostarczacie produkty ?

 

Nasze produkty dostarcza firma DPD więcej informacji pod linkiem- www.dpd.com.pl

 

8. Gdzie mogę sprawdzić status swojej przesyłki ?

 

Kliknij w poniższy link aby spawdzić status przesyłki:

https://www.dpd.com.pl/Moje-DPD/Zlokalizuj-przesylke

 

 

9. Kiedy mam opłacić zamówienie ?

Aby opłacić zamówienie, poczekaj najlepiej na zwrotny email, potwierdzający że zakupiony asortyment jest na magazynie.

 

 

 

10. Dlaczego muszę czekać na potwierdzenie zamówienia, żeby zapłacić ?

Jest to potrzebne ze względu na bezpieczeństwo Twojego zamówienia. Zanim zapłacisz, sprawdzamy, czy wszystkie dane są poprawnie wprowadzone do zamówienia oraz czy zamówiony towar jest na magazynie

 

11. Gdzie znajdę nr. konta do przelewu  ?

 

Dane do przelewu znajdują się poniżej lub  w zakładce Kontakt  oraz  Regulamin.

 

QUBUSS Jakub Kidawa

Ul. Willowa 39 , Jaskrów

42-244 Mstów

87 1140 2004 0000 3002 5012 8526

BIC/SWIFT  : BREXPLPWMBK

IBAN PL87 1140 2004 0000 3002 5012 8526

Oddział:  BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź

 

 

12. Gdzie znajdę nr. zamówienia ?

 

Nr. zamówienia przesyłany jest w emailu zwrotnym potwierdzającym złożenie zamówienia.

 

 

13.Czy prowadzicie tylko sprzedaż poprzez internet, czy macie gdzieś sklep aby można było obejrzeć wasz asortyment ?

Niestety nie prowadzimy sklepu stacjonarnego z wystawką aczkolwiek przy wcześniejszym kontakcie z nami możemy przygotować wybrany asortyment i pokazać go u nas w firmie.

Wybrany asortyment można zakupić na miejscu u nas w firmie, akceptujemy płatność gotówką  i wystawiamy na miejscu paragon lub fakturę.  

 

 

14. Co w przypadku gdy towar nie spełnia moich oczekiwań ?

Zakupione rzeczy w naszym sklepie można zawsze zwrócić do  30 dni od daty dostarczenia przesyłki  przez kuriera,  bez podania przyczyny - kliknij aby przeczytać więcej